Sayfalar

yeni msn nickleri




Biz şimdi αşklαrα boğulmuş αşklαrlα boğulmuş bir zαmαnı yαşıyoruz. 

Yaklaşma !
Seni alırım
.
Senin olurum
.
Taparım sana
.yatağına tapınak derim.
Yüzünde güneşler beklerim
.
Gitmezsen sana dokunurum
Sahiplenirim seni
.
Sana aşkı yaşatırım
.
Daha küçük aşklara katlanamazsın
.
Benimle ölürsün..


.^RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a ..
Ya$amaYacaqım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma




Bugun senin cenazen kalkti benim icimden
Aklimdan gecti butun yasayanlar ve olenler..



..*arTık kıSa cümLeLer kuruy0rum
sevDikLerim sevmeDikLerim yanımDa
kabuLLenDim herŞeyi oLduğu qibi
yoLa çıkTım yarınLara(!)..


çok şereFsiz göRdüm ama hİçbiRİ senİn kdR pRoFesyoneL değiLdi.. xD

Kanadın mı kırık uçamadın mı bana <3

Kabuğunu koparmadan ne bir elmayı soyabildim, Ne de iyileştirebildim bir yaramı. Karşıma çıkınca hiç kızmadım elma kurduna, Çünkü bendim bıçağı saplayan onun yurduna..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri