Sayfalar

güzel msn için nickler


Hayırr anne sus ! bu ninniyi dinLemek istemiyorum ! sus anne !
! uyuyupta büyümek istemiyorum ben.Hayırr anne sus ! bu ninniyi dinLemek istemiyorum ! sus anne !
! uyuyupta büyümek istemiyorum ben.

S€N! S€WD!Ğ!M !Ç!N ÖZÜR D!L€R!M

anladým anladým bitsin anlaadým benim deýlsin anladým gönlünsevinsin olamayýz senle gayrý yolumuz ezelden ayrý

ben kartopu ýpýnýn ebrulýsýný ýsdýyorum ama marmarýsde bulamadým nerde bulabýlýr buralarda ulaþýmayýorum

sevene thank you sevmeyene fuck you lan ferhat beni býraktýnya helal olsun beeeeeeee

S£v S£v SEvMssn SEvmssn bidaha Hayatın Tadını anlamassn Cnmm xL

maddyi çekeriz caddeye ineriz varsa şekliniz yenibosnaya bekleriz..!

Falla ilgümü jeqdü oqudum gerjekten süperrrr şeler far x)) bajarularunuzun defamunu dilerim x))

·| ¤ۣۜ..¤|bu olsun lan

Sizin içitiniz de otmu birader geLin de size en kraLını içireyim

askimegebakalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri