Sayfalar

msn sözleri





º ( YokLuqunun HücRésindén KaçIyoRum Bu qécé ) º
× MéLankoLia Dü$Lérin Ye$eRdiqi “ DuvarLarIm ” vaR AkLImIn OdaLarInda ×
¤ YokLuqun YaRattIqI Bo$LukLarIn ésiRindé ya$IyoRum ¤
. . SıRf SiqaRa içméK için yémék yéméLérim GibidiR Séni SévméLérim .


“ Sen bana ait olmasan da ben sadece senin yüreğine aitim…
Sadece senin sevdiğin bu yüreği
“ senin yüreğine “ gömüyorum
senden başka kimse sevmesin diye...”


"gökyüzü gibi şu çocukluk
hiç bir yere gitmiyor".





gidersen uçurum çiçekleri açar kalbimde
kimi zamanlar olur sevgilim
iki bıçak bile yetmez bir tek
ölüme...!




Aklımla kötümserim İrademle iyimser ...





$u$ pRénsés ; kaPan içiné ..
Kus pRénsés ; haykıR néfRéTini..
Git pRénsés ; yok oL ßu Dünyadan ..
Çékmé Dünyanın KâhRını ..!







ben senin waRmak istediqin o yoLun sonuyum..


ßu SenDén Son ArzumMm SoNn DiLéqiMm NeoLur KoLLarınDa Can VéreyiMmmMm..




KıR KalbiMi GönlüN oLsuN.. aL HeR ŞeYi GözüN DoysuN.. ŞimDi ßaşKa KollardayıM ßu Da SaNa KapaK oLsuN..!




' Hayad ßénim Hayadım Hérkés Dostum OLamas A$ka GéLincé 1DéFa OLdum 1Daha OLmaz!




İster istemez etkiLeniyor
Her insan ayrıLıktan
Ne kadar zor oLsa da
Geriye dönmek bazen 'imkansız'


HırpaLanmı$ bu Yürek, Artık mecâLi kaLmamı$..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri