Sayfalar

güzel nikler


!!!!!Ne Çok Sevdim Seni Bi Bilsen Sayende İçiyorum Efes Pilsen!!!!Ekİz!!!

ALEMİN DERDİ BEN OLMUŞUM DEMEK Kİ ZAMANINDA ÇOK KOYMUŞUM

soq4madim hayatimi biçime ... sokayim böyle hayatin içine ...

cok dadLusun ama rejimdeim xD

yüz verip adam ettiysem sifirla çarpar yoq ederim

..."gitmeye de bilirim gitmeyi de bilirim"...

SIGARA VE ALKOL INSANI YAVAS YAVAS OLDURUYORMUÅž ULAN ZATEN KIMIN ACELESI VARKI :P

düşman kelimesinin anlamini arkadaş sifatini taşiyanlar
dan ögrendim

belaliyim belali bu gönül sana sevdali eger saan bişiy olursa yakarim bu dünyayi..

simarigim uysalim isteyince lafi koyarim ama ayni zamanda da alinganim cözemezsiniz beni ben zor olanlardanim

kalbimi yanaklarimin cografyasina gömdüm!!

sIkIldIm sehirden.....aynI repliklerden..

Ben senin İçin Koşardim kursuna Kursunu Sen siktin Şu Dertli Başima..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri