Sayfalar

guzel nickler


Bir Gün Duvar dibinde yıkık birini görürsen Kim bu Zavallı Diye soran olursa bütün Gururunla Benim Eserim Diyebilirsin ..

uLaşılmaz DeğiLim , Yaklaşmasını biL ..

Eğer Hayatım KiraLıksa Satın Almak İçin Uğraşmam . Çünkü İçinde İşe Yarar Hiçbirşey yokk ..

Anama Bakar gibi , İlaha Tapar Gibi Taparım ama .. Dudağında Ruj , Arkanda Puşt Görürsem Bir Kutu Benzir Döker Yakarım ..

вєη ѕαηα σк αтмαуı öğяєттiм ѕєη αттığıη ilк σкlα нαуαтıмı мαнfєттiη!вєη ѕαηα güzєl ѕözlєя ѕöуlємєуi öğяєттiм ,ѕєη ѕöуlєdiğiη ilк ѕözlє αşкıмızı вiтiяdiη! ' єlνєdα ' ...

göz∂єη υzαк σℓαη, göηüℓє ∂αнα уαкıη∂ıя. göz göя∂üğüηє ιηαηıя, göηüℓ gözüη göяємє∂ιкℓєяιηє. ѕєℓαм gözüмüη göямєуιρ, göηℓüмüη нιѕѕєттιğιηє ...

Bir DÜŞ'tüm .. Kırıldım .. Boşversene Kimin Umrundayım ..

muTluLuk bile acı veriYor, cünKü Sonu vaR biLiyoRum..

Maskenin Arkasında gizlenen o asık surat Benm ..

Kalemi kıR ; Cezamı kés , 0nuRumu geRi veR !!

Yüreğimi Sevdiğime , Gözyasımı İçime , HayaLLerimi ŞiirLere , Onu kaLbime ,Kendimi MezaRa göMdüm..

Eyy Sevgi !! Ben seni Nerede Yitirdim !

Kırık HayaLLer battı ! Yüreğimin 'Sen'Li köşeLerine ..

vaRLıığmı hissetmeyeNe yokLugumda koymasın PEh.

Oyun bozan bir hayLazdım . .Biliyorum ama . .Oynamadığımız bütün oyunLarı Kıskanıyorum şimdi..

Çektim yüreğimin ipini, bitti!

Bu gece YiNe Uyuyamadım Ya Da Öyle Sandım..Rüyalarıma Da Gelmiyorsun ArTık;hayalmi,hayatmı;Yanıldım!

Gidişini kabullenemememin kaderle, senle ilgisi yok.Benim kavgam kendimle,Bitişi yok bitişi bedeli bir bana, zararı hep bana hep bana.

Hem Gidenedir bu Şehir Hem Gelecek olana oda biraz Oyalanp Gider nasıLsa ..

Kaybedilen Her Bi Öz!Sarfedilen Her bi Söz!Ağlamaklı Her bi Göz!Bir Kördüğüm Oldu..Çözebilirsen Hadi Çöz..

Seven Bir Kez öLür,2.ye Gömülür..

кαяαηℓιкℓαяα ѕιтєм є∂є¢єgιмιzє нєριмιz вιя мυм уαкѕαк,кαяαηℓıкℓαя αу∂ıηℓığα ∂öηєя∂ι..

geL bulut oLda yağ biraz ısLandır , AL başımı dizLerine Yaslandır , DeLirmişim Sevde Beni UsLandır ..

krallar yokken efedir çakallar verilen aranın bi sonu var kral mekana gelince köpekler ayağa kalkar ..

Bi baktım uzaklardayım duygusal tuzaklardayım her sokak bir yol ayrımı anlatamam ki ben kaygımı...

Ben yokum ve yanlızlığa tokum gözlerim kapanırken hisset ruruhum yolunda yolcuyum..

Yüreğin varsa geL , Sevgin varsa geL , Hasretin Varsa geL .. Seven İnsan Tanımaz EngeL !

Ruhumdan Başka Dostum Olmadı Ve Derdimi DinLeyen Sadece Gönlüm varDı ..

Yalnızlığım bir çığlıktı, hepiniz mi sağırdınız ?

KaLbim Kafeste Ruhum Son Nefeste ..

ÖyLe Masum Durduguma Kanma sakın , Şafak 290 oLsada Firarim Yakın ! ...

Güsel bi müziğin tonlarında kayboluorus sen düşüncelerinle bense sessizliğimle..

Serefsızlerın serefsızce yasadıgı su dunyada sende serefsızce yasıyosan adılıgıne boncuk takta nazar degmesın

Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı? Geçmişe dönüp ağlasan, bu kız buna kanar mı?

Senin o Haince Vedandan Sonra Ben Çoktan Veda Ettim Aşklara ..

Eskiden Altını Çizdiklerimin Şimdi Üstünü Çiziyorum !

Değer Verdiklerimin G.Tü Kalkmasın .. Değeri Alırım g.t Gibi kaLırsın !!

Anne Küçükken Bi Yerim Acıyınca Öpimde Geçsin Derdin ya .. KaLbim acıyo anne hadi öpte geçsin ..

Di'Li geçmişten teK yaRamSın seN(!)

Dişine Göre Av Bul Kızım Beni Hazmedemezsin!

Susmayın biLiyorum, ben bu yaLan dünyada GürüLtüLü yaşadım, Sessizce öLüyorum ..

Hani cok Seytandın Neden geLdın Oyuna,Beraber BasLadık yoLa Sen geLdın Sonuna..

Ben bıLırım SensızLık Ne demek Ben bıLırım SensızLık öLüme Denk..

Ben kimim ben nerdeym ! Tam karşıya geçerken,bıraktıın o eL bnm !

Savursada Batıramayacak Gemilerimi FIRTINAN !

içimde ßi aŞk var her geçen gün bayatlayan önceki günün izi biLe kaLmayan..

Bende Hakkın kaLdıysa eğer Sevildiğin günlere say ! ..

Birgün anLayacaksın neden sessizce gittigimi senden vazgeçmek ugruna nasıL bir savaş verdigimi ..

Uçan baLonLara takıLmış hayaLLerim bende onLarLa beraber uçmuşumm KAYBOLMUŞUM ..

Rengarenk düNYada Siyahbeyaz yaşıyorum ..

Aşk Bittikten Sonra Arkadaş kaLalım dedi peki güle farklı isim versen değişik kokar mı ? !

HayaLin kırıLınca,imkansızı umunca,korkulan gerçek oLunca Gözyaşı kurumuyor..

Hani Derdinya Sen Bitanesin , Bitanen Burada Sen Nerelerdesin

Gerçekten istedin mi gitmeyi benden.. yoksa kader mi bizi ayrılıga mahkum eden ?!

SevmeK zor işmiş biLemeDim Seven Hep seviLmezmiş Yeni ögrendim ..

kaL desemde gidiyorsun..sanırım Hikayemde artık bitiyorsun ..

Seni Sana anlatamam kesin Kafayı YeRsiN...

Kücükken GamzeLerim vardı benim büyüyünce hüzüne verdigim...

Sen Gidince Ötede kaldı hayat ..

Sevgi Durup Dururken Oluşmaz Kalpte...Çok özenti kaLpLer var bu devirde!

Ne sana acırım ne kendime sadece bir tek kişiye acırım .. o da şimdi yerime geçecek kişiye ! ...

Ey yokluk, bu kadar meraklı mısın bende kalmaya?.

Aklımı Kaybediyorum ve Siz Gözlerinizi Dikmiş Benim Dünyamın Nasıl Paramparça Olduğuna Bakıyorsunuz ..

Bir Çığlık buLsam ! hiç susmayan yada bir cümle beni anlatan ..

Hasretlik Çekilmiyor bu soğuk gecelerde .. Sensiz hiç yaşamadımki bu kahpe boş şehirde ..

Sevmek zorunda DegiLdin Sadece Umut Vermeseydin ..

Yaşlanarak deil yaşayarak tecrübe kazanılır .. Zaman insanları değil , armutları olgunlaştırır ..

Bir Dilek Tut 1 Şiir Yaz Bana .. Hayatımı Yaz. Yazki 1 Oyun Bozan Olmadığımı , Oyunun Bozuk olduğu anlaşılsın ! ..

Tişörtüm ßeyaz Delly'im Biraz ..

Sana giT diyemeM aMa kaL demeK geLmiyoR iÇimDen...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri