Sayfalar

msn şekil nickler

'Kurduqum sadece hayaLmi$ affeT müHim oLan seNdin..unuTurUm demi$Tim yha sözümü tutamadım..
UmrunuzDa değiLim umrumda yoksunuS, denklemi kurdum anlamıyorsunuz !!
'bir peRi özqürdür onu tutamassın bende peri olmaq isterdm hayat beni özel ve saf kıLsın..
''saHna acıLaHn kalbm isteRdi aSkı ve seVgİİ seN sevmdİn oNu o qebeRdi
'bednm saqLam buLunmu$ yüreqiM paRamparÇa..!
Hiiç ßiirşŞéyii Sénin kadDar iisdémédiiim !!
Ses Etmesemde Öfkem Saklı Son Bakışımda Bir Tokat Atıp Gitmek Vardı Ama Alıcağın Olsun..Oda Değmez Sanaa...
KırK yıLLık orHan qéNceBay oLdu oRhan bencegay xD
GüNaHLarıMı TaSıyaNn aDı Hamal DiiL MéL3qDir ..[!]
| KayBoLdum Ölüm Kadar SoğuK, ÖLü KadaR SoLuk Bir YerDeyim.
ßu LafLaR sna kapak oLsn fénA otuRttum héLaL oLsn tipin yoqqi şékLn oLsn ikiLé cnm yLn açıq oLsn!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri