Sayfalar

hazir msn nickleri




´´вєи иєfєѕѕiz кαłdıм ѕєи gidiиcє
ѕєи кαłρѕiz кαłdıи вєиѕiz gidiиcє ´´

Paylasmaksa Cıkarsiz Sevgiyi,hissetmekse ictenliği,aramaksa Dertlere çözüm,güvenebilmekse Nedensiz Sonsuza Kadar ''kardeşim''sin...

KâŁbimiŋ KırıŁdıqıŋı Görméyé Dâyâŋâmâyâcâqıŋı SöyŁémiştiŋ
Kırârkéŋ GözŁériŋi mi Kâpâdıŋ ¿ ?



AğLadım Sénin İcin İLk Défa éLimdé ParçaLanmı$ ßir Hayat Var AsLında.. HapsoLdum SöyLédigin YALANLARA..



PiگкӨραт вeвeq



!уαηℓızℓıктαη кαℓєℓєяι уıкıℓмış мαнѕυмιуєтιη ѕığıη∂ığı ѕση уєя∂ι gözℓєяιη !




Gözümden Akan YaşLar Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun ..!

Mutlu sonla biten masallarım olmadı.. hiç benim..
Hep hüznle biten.... Bazende biterken başlayan hikayelerm.. oldu..
sabah doğan güneşin yerine..
hep batan güneşim..gecelerim oldu....
masallarda hep asıl kız sevilirken....
üşüyen bnm ellrm oldu.. 


UmutsuzLuğu ihraç eden bir çok üLkenin Herhangi bir şehrinde bıraktım seni!...

Seviyorum "Düş ,hayal ,masal"
Susuyorum "yalnızlık ,hüzün, ve acı"
Ve gidiyorum"yalan misali"

Kıstım sesini etяαfımdαki heяkesin..
Biя vαяmış HİÇ yokmuş zαten H E P S İ ..
Topuklαяımı vuяsαm üç keяe..
Uyαnsαm en sevdikleяimin yαnındα şimdi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri