Sayfalar

güzel msn nickleri




Sévdim işTé sevdiğim
Yandım sana..AnLa séndé
Kör oLdum aşkTa
Sénden başkasını GörmüyOr gözLérim. .


qözLerine daLmak ßir daha Çıkmamak en ßüyük hevesti ßende...



GéLéN Né Gétirdiki GiDén Né Götürsün ßéén HayatımDan Memnunum ßééni Sévméyén ÖLsüüüNnnNnn PPPPPPPPPPPPP




Sεиii υИυтмαчα öмяüм Чεтεямii

 





neYLeYiim ben öLümü s0n neFesiimDe seN oLmadiiKcaqiiт qiiт υzαqłαяα вiiя Đαħα σ qüzeł qözяłeяiiиii qöямiiм вiiя Đαħα кeиĐiiмii گeиĐe кαyвeтмiiмαğlα кαlвiм αğlαѕυѕ ѕєѕiη dυуυlмαѕιη i¢iηdєη αğlα! αнн кαlвiм ѕєνмєк iуi gєlмєz вizє! -» Søn NêfêSîm Sêndê KâLmî$ ôLêmîÿørûm




HayAtıMa qiRen heRkese YasanmıS heRseYe TesekküRLer BüyüYoRm siziNLe




zihniмn icindє dolaşıvєяiyoя göяntülєrя
sözLєri oLмyan bir şaякıya вenziyoя tıpкı. 


Satın alınmıs veya ezberlenmiş Cümlerle,
estetik olma kaygısı içeren
yapmacık Fikirlerle donatılmış dünya görüşleriniz !
KomikSiniz (:

'SuskunLugum' En Büyük Küfür $imdi Sana..
Düşlerim var her seferinde elimden düşürüp kırıverdiğim... 

Şehri terkediyorum hesap lütfen!!!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri