Sayfalar

msn nickleri

msn nickleri,msn sözleri




Ké$qé Hép Çocuq KaLsqTa KaLpLéRmiZz YéRiné DizZLéRmz KaNaSa..!!




Çok ayrılıklar yaşadım.Ama ilk defa bir gidenin arkasından ölürcesine ağladım...!




* нani вikere DüşmüşTümya
parçaLanmışTı yüreim..
* нani Sen TopLamışTın ya
peki ŞimDi nerDesin (?)..





Hér yérDé BénimLésin
AteşTe uçurumDa Hayatın sonunDa..
ELLérimiz Bir .. Séni séviyOrum !





ßirBirimzdén ßa$ka ßir céwap ßuLamadık...(L)


KaLsayDın YokLuğunLa Yok oLmazDı ßu $éHir.KaçmakLa MutLuLukLAr ßuLunMuyor ßunu BiL!




Ne Kimseye Kendimi Tanıtmak Gibi Derdim, Nede Kimsenin Beni Tanıması Gibi Bir Lüksü Vardır.




bunDan snRa qözLeRi cenneT kOkan yaRim yhOqmu benim?ne yhani bunDan snRa Tenine biR yabanCımı dOkunaCak senin?









Yüksek doz yanlızlık.
ama asıl problem bu değil ki!


< Sana cûmlelerim yetmez demistim, simdi seni onlara hâvale ettim! >



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri