Sayfalar

ayrilik msn nickleri

içimdeki duygu beni öldürecek, bekledim bekliyorum ne zaman dönecek , şimdi sen gidiyorsun ya beni kim sevecek , hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim yaşanan güzel günler mazimi oldu , sevdiğim adam bana yabancı oldu ağladım günlerce yaşlar içime doldu, hadi sen kıydın da ben kıyabilirmiyim,, üşürken yokluğunda kalbim buz gibi dondu hadi sen kıydın da ben kıyabirmiyim
SenSiz`dè Dü$ermi$ Takvimden GünLer
İniltisinden durulmaz yoksa bu ayrılığın.Ve dokunmaz ellerim sana, sen aldırmasan da…
Başka ellere sımsıkı sarıl artık sildim seni
!Git ve bitir bu işkenceyi !Seni sana bıraktım ! YAĞMUR
DÜŞTÜ GÖZLERİME...! {YOKUM**
∂υ∂αğıη∂α ѕıя кαℓαмαм…уüяєğιη∂є уєя вυℓαмαм…gι∂ιуσяυм αятıк кαℓαмαм…
öLüm yakN görüyorM izLerini,haydi son 1 defa tutayM eLLerini..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri