Sayfalar

msn nickleri


Dönmeye yüzün var mı? Bu kadar kolay mı?... Geçmişe dönüp ağlasan, bu buna kanar mı?

O İki KéLimeyi Séndén Sonra Kimséyé SöyLéyémédim

hayatında bana ' hoscakal ' demek isteyenler, gözlerimdeki siklemez ifadeyi ii kessinLer

KaLBim TeK ßasınada Atar DesteK İstemez!!...

HayaLLerimi Yakın,Resmime Bakıpta AğLamayın Sakın.Bu Bir Hatıradır,DikkatLi Bakın.Kıymetim Yoksa, ''YIRTIP ATIN''

ßen Seni Cehennemde Yanan ßir günahkar Kadar DiLédim...

EmReder gibi bakı$Lar sevgiNiz yok.. Bnmde bununLa uğraŞıcaK vaktim yok..!

Bana akıL veRmeden ÖnCe geRi kaLanın sana yeTip yeTmeyeceğiNi heSapLa!

ßéNi KimiN NéRéYé tAktıqı öNémLi DiiL..ßéNiM KiMi NéRéMé tAktıqıM öNémLi

Ho$cAKaL Demeq İsTeRSen Hiç DuRma Ama ßunun MeRHaßası OLmayacak UnuTma..!!

héR yııL qömüLdüüm taRih , doqum qünümDü !

biz zorLukLarı sewqimizé weRdiimiz deqerLe a$tıııq !

öLümSüz oLan düSLerimdi ben DeqiL.....

seviLdiqini qöRemedinn şimdi teRqq ediLisini izLe..

Ne zMn Karsıma Cıkıp Şakaydı Gecdi DicekSin...

aşkta quRur artisLik yapMaya deiL hayatıNı mahfetMeye yaRAr

O KaDaR Da ZoR DeiL ßi ßasLanqıc YapmaK ZoR OLan Adım ATmak

“Sadakât” mıydı zamana yenilen...Yoksa”Zaman” mıydı ihanete buyur gel diyen..

öLüm kdR zorLu eLLérin ne ßnm olduLar ne aqLımdan çıktıLar

ßiTTi mi söyLücéqLerin - sen vé qeReqsiz tüm cümLéLerin

Sna ''qiT'' demiy0ruMmm..Ama ''kaL'' demek te qeLmiy0r iÇmDeN..

Hayatıma kimin qirip kimin çıkacaqına ben karar veririm.konuşabiLirsiniz ama son sözü herzamn ben söyLerim !

Borç MutLuLuk İstiorum.........

YaLan OLup Bin YıL Yaşayacaqıma Adam OLur Birqün Yaşarım

Nereye qiTsenhep вn qeLeceqim akLına mahşeRdedeiki eLim yakanda 0lacak. . !

ßéη нéρ ѕαğ тαяαƒıмα ∂öηüк уαтαяıм кαℓßιм∂éкι »»$éη«« ézιℓмé ∂ιéé... нéя$éу'м''

aLayıNa qiDerMis ..! sen koRkMadaN baqqaLa qiD öNcee

RésT Çéktim Bu SahTé HaYat*a .. Ya$amaYacaqım Dérqen ..Sén Çıktın kaR$ıma

Şunu Unutma Hiçkimse We Hiçbirşey UnutuLmaz Değildir..Sen ßiLe.. Haa ßu Arada Sen Kimdin

$éréfsizLik séviLdiğini bilé bilé ayrılmaktır . . €n büyük kahpéLiksé séviLirken aLdatmaktır.....

AsLa KayBettikLeRim OLmaDı wazqeçtikLerim oLdu..!!!
!!...N€ g!d€n€d!r $öZüM,n€d€ g€L€c€K oLaNa, OdA ß!rAz T@kıLıP g!d€r N@$ıL oL$a...!!

Rüzqar Gibi Eseriz DeLikanLı Gibi Gezeriz

VarLığımızın Farkında oLmayana
YokLuğumuz Dokunmaz...!

Ona SöYLe...Onu GeRÇeKTeN SeVMeDiM.... , Ona SöYLe.. Onu BiRDaHa GöRMeK isTeMiYoRuM..., Ona SöYLe... ONSuZDa HeRŞeY GüZeL... ,Ona SöYLe... Onu ÇoKTaN uNuTTuM..,1 AmA Ona SaKIN BuNLaRI GöZ YaŞLaRI iÇiNDe SöYLeDiĞiMi SöYLeMe..

||Mézâr|| øLâcak ßanaßu Dört Duwar,||YøkLuğun|| Kadar Gér¢ék ßu ||éCéL|| , YøkLuğun kadar Gér¢ék i¢imdé ||aCı|| , azâr azâr ||öLüyørum|| . ßiLmiyørSun ..|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri