Sayfalar

bedava msn nickleri


yolcu yolunda gerek hadii yaylan

fazla tanıma hayalin olur kalırım aklında

gelişine bir fazla veriyorum üstü kalsın gidişinin!!

titrerim kendi üstüme benden değerli değilsin!!!

verdiğin değer kadar konuş zübbe

bu ne sacma hayatt bu ne dingil hayattt ya bu ne kolpa hayatt bu ne manyak yaşam tarzı yaaa:P

...sen and ben... the best acayip remixx of the dünya
işi bilecen işe gitmeyecen

bunların ki dünyaysa bende uzaylıyımm!!!

senden kurtulmak hayalini gerçekleştirdiğin için teşekkürler

azrailin asistanı

herşeyin sebebi ben

kalbim sus..!! ya da bağır

tek çağre bu diyosan hadii bir daha öldürelim beni...merak etme...sensizlikten zor değil bu...beni en çok neyin acıttığını bilmiyorsun...BİTTİİ!!!

ve şimdi kilitli kapıları zorlar oldun..içimi acıtıyorsun..bu gece son..DOKUNMA YÜREĞİME

dön diye yalvarırken düştü elimden gururum!!! hala seviyorum seni

içimdeki ben hala sen krizlerindeeee

kaç zaman geçti beynimi meşgul eden beş harf var ((NEDEN))!!!

...bazen aşk gider...
ve sen yıllardır içinde yaşadığın yürekten valizler dolusu anılarla kendi yanlızlığına taşınırsın...

unutmayacak bu KALBIM... can çıkacak canımda aşkım kalacak!

ey aşkk! seninle oynuyor bu aşksız insanlar!!!

benimkine yaşamak mı diyorsun?? pekii o zaman ölmek nasıl birşey??

mecbur değildin beni böyle yüz üstü bırakıp gitmeye

gitme kal desende gidiyorum ben...

aşk affetmeyecek seni

biliyorum hayatımın en büyük yalancısı...yine en büyük numaranı yapıyorsun.BİLİYORUM tamam benı SEVİYORSUN.

kabul et kalbim biz ayrıldık

daha yanlız...daha yorgun...daha olgun...daha kırgın

bazen hiç başlamaması bir gün bitmesinden iyidir...

ben köşeye çekildim bıktım artık aldatılmaktan:

ve ilk kez yüreğine fısıldıyorum...yok sayabilirsin artık beni...söyle sevdin mi??

hep biraz kırık gibi yarım atar yüreğim!!

...verdiğin ayrılık müddettinden anladım ki mümkün değil...

hayat ne garip öküzler falan:P

beni sevmeyen ölsün az seven sakat kalıp sürünsünn:P aminnn

hayalmi bıraktın da hayallerimin erkeği olucaksın

tuttu ellerimden ama yapmacıkmış

ÖLÜRSEM KABRİME GELMEEEE sıkışırızzz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri