Sayfalar

14 subat sevgililer gunu nickleri


Kuyruklu yıldızlar vardır, dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm, o da sensin birtanem.

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!

Eğer gökyüzü bir parça kağıt, deniz bir şişe mürekkep olsaydı yine de sana olan duygularımı yazmaya yetmezdi. Seni o kadar çok seviyorum ki.

Okadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum. Sevgililer günün kutlu olsun!

Bugün mavi bulutları avucunuza mutluluğu baş ucunuza sevgimi de usulca kalbinize koyuyorum. Güneş yalnızca sizin için doğsun sizi seviyorum! Sevgililer gününüz kutlu olsun.

Sevgililer Günün Kutlu olsun.... Sen benim yaşama sewincimsin!!!! SEn benİm VazgeÇilmezimsin..... SEn benimsin Aşkımmm

DALGALAR SAHİLE VURDUĞUZAMAN KUMSAL ŞU İMZAYI ATAR SENİ SEVİYORUM

seni sensiz yaşamak çok zor be gülüm. sevgililer günün hep benli geçsin.sevgililer günün kutlu olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri