Sayfalar

karizma nickler




Aynı masaLa yazmamışLar adımızı…
ne sende kaLabiLiy0rm ne qidebiLiy0rm…
sıkıştı qözyaşLarım ısını benden aLan
saydam duvarLar arasında…


her sabah yeni bir güne başlasamda sensiz bir hayata başlayamıyorum...



Hayat klasik seninkisi dramatik...
 



Hady Yawrum GüLé GüLé Kayqı Sana KaLır Sayqı Da ßana
ßén Söz Yazarım Sén Laqo Oyna
Zéka Ya$ın ßu Kusura ßakma !


WarLıqımın yok 0Lduqu SıRada
warLıqınLa yeniDen doqdum dünyaya
qözLerimi açtıqımda Tek Seni qörDüm Kapatırkende Sadece Seni qörmek iStiyorum Kar$ımda...




KaLiteNi qöSteRdn Smdi SaTıŞLaRdamSn ?




En GüzéL ŞiirLerimdé KaLémé Adını SayıkLatırım Odamın HayaLetisin SessizLiğine Aşığım..! 






BnA HaWa AtIcAm DiYe KenDıNı KaSMa DamArINdAKi KAnIN biLe bAnA HaStA!!!




BıraKın ! TutmaYın ve iTmeYinn !
Üstüme qeLmeyin ynLız bIraKn !
Ama bekLeyin..GitmeYn..
Ben hiç iYi deiLm...


Kelimeler eksik,
Kelimeler yetersiz ,
Kelimeler seni yitirmiş !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri