Sayfalar

süper ve mükemmel nickler

biliyormusun telefonum sana hasta oluo bunu nerden anladın dersen sen aradığın zaman heyecandan titrio
aşk damarlarında gezen bir etkidir ben aşık olmam olum benimki sadece etkiye tepki
Ben seNi sN oLduun için deiL benİ sevDiqin iÇin SeviYorum x))Buda Sana qapAk oLsnn
YILDIZL@RIM VARDI....H€PS!ND€ !MK@NSIZ D!L€K D!L€Y!NC€,B!R€R B!R€R K@YDIL@R............
I'm Best Aşkıma REST
||uLaşıLmaz DeiLim YakLaşmaSıNı BiL || [....}
sebeb-i haLim başka..Kalp kırık dökük,yenik aşKa. [...]
SEWDİM ONU NEDENSİZ SEWMEDİ BENİ SEREFSİZ BİZ KALDIRDIĞIMIZ BURNU İNDİRMESİNİ DE BİLİRİZ...
Git tamam..nedenini sormuyoruM.Dönmeyeceğini biLe biLe sükunetimi koruyoRum.
Rock 'çı Olup Kafamı Pop'çu Olup Kıçımı Sallayacağıma RAP'çi Olup Dünya'yı Sallarım...
GözLer GözLeri GözLeyen GözLeri GözLerken ; GözLer GözLeri GözLeyen GözLeri GözLer :))
TElefondA sEn akLıMDa bAskası nİcKİmdE bİLE DeİlsİN anladınMı aSkıSı!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri