Sayfalar

guzel nickler


kuLaına küpe oLsun söyLedikLerim çektiğim ne varsa sende aynısını çekeceksin

aşk kokar bedenim

Bomboş sözLerin Saçmasapan düşLerin yaLanLarın senin tek gerçeğin

koskocaman 1 boşLuk var yüreğimde

NefretinLe büyüdüm

sende kaLanLarı boşLukLarLa süsLedim

anLatamam ki sana içimdekiLeri dinLemessin sen ömrümde tanıdığım en benciL kişiLiksin.. !

sussam 1 faydası yok (!)
konuşsam zaten yararı yok (!)

Bir áşığıи иéfésiчim вugüи .

ßnden istediqiniz nedr?
yakamı brakın artk
içine sçtınz hayatmın Nan
önüme qeLene kandım

Adımı tükürün aqzınızdan
çiqnediqiniz yeter

Nefret ettim bazınızdan
dostum düşmanımdan beter

Kmse kusura bakmasn
yanmda kmse kaLmasn
kmsede surat asmasn nan
sen arkadasmısn

Sorun şu ki;
ben hep yanLzm
ve kmse qelmesn kaLsn
istemem insan oLanı buLamadım.

şmdi yanıma qeLeni üzerim

hayaLde kurmadım hiç
birisi qeLdi
diqeri qitti

kndi cinayetimde
ben bi katiLim

bilirim
ölsem dahi bir aqLayan çkmaz

onun dünyası
kapkaranLık

bende kostum onca yolu
ve anladımki boşmuş oturum
harbidende bokta oturup aqladıqımda oldu

dünümü düşündükcede gözlerimde doldu

unuttum herşei
qeçmişi siLdim

yanmda oLmanı şuan
herkesten
herşeyden
isterdim çok

ßaktıqım heryere
ikimizi koydum

Kopucaksa kopsun ip
bitecekse bitsin
beni sevmeyen warsa sktir oLup qitsn

yaramaz çocukLar qibi
qözyaşm akmaz

zorbaLaLarLa uqrasmakLa
qecirdim yıllarımı

Sarmıo artık yasamak

üç kurusLuk sevincimdi
reziL yüzünü qörmek

Herşeim
o benim herşeimdi

birden bire qirdin hayatıma
qünden qüne baqLandım sana

Boşluktayım dipteyim sondayım
Yine de sensiz seninleyim

ağLatır insanı
gereksiz her şey

Korkmuyorum artık
senden gece

en kötü aLışkanLığımsın

seni bırakamıyorum .

eLLerini bırakmak zor geLdi

yaLnız kaLsam da buraLarda
güç aLıyorum masum gözLerinden

ama oLsun seviyorum
yine seni ßen

HayaL kurmak bedava demiştin
HayaLLerim var şimdi

Hayatı takmamaya çaLışıyorum
ama geL gör ki
hayat bana takıyor

Sen baŞını aLıp Gittin GideLi
ßen aLışamadım Oldum deLy

ÖyLe biRanda GeL ki
' vAzGeçmek ' Mümkün OlmaSın

Sen yiNe Geri dÖnmeSsin ßana
Ama biLmeni iSterim..
ßen haLa ' Eskisi ' Gibi
' çOk SeviyOrum Seni

Affet Geç anLadım
' dÖn ' Artık piŞmanım

ßu Sana sOn çaĞrım
ßenden Sana sOn ıŞık
' paRçaLanmadan ' GeL

GeL deSem GeLir miSin ?
Kendi GönLünce Sev deSem ' Sever miSin

Ahh SevGiLi Sen dinLeme ßeni
Ne sÖyLerSe ßu Şaşkın
' aŞka ' ßenziyOr Şimdi

iLk değilSin Affet sOn oLmucakSın dikkat Ed

heR diLimin uCuna GeLen keLime ' Sen '

sÖyLesem teSiri yOk
Sussam ' GönüL ' raZı değiL

Kapkara bi Zamanımda
ıŞık Açtın Renk Kattın
tebeSsümüm Oldun

Hadi GeL dE dOya dOya yaŞıyaLım ßu ' aŞkı '

Ben miydim bağlanmaktan korkan?

Geçmişin üzeriNe gelecek kuramazsın

İki hece dilimde büyür

Onu çok sevdim sadece bunu nasıl göstereceğimi biLemedim

Varsa sevgin ucunda şeytanı melek görürsün..

Düşünmek istemiyorum
Sen bittin bende
Hala neyin tartışmasını yapıyorum ki

Farkındamısın Yokluğumun

Dayanmaya mecbur muyum sanki
Canımı yakanın canını yaktım

Düşüncelerim ağır ah bu bedene,
Buna sebep sen misin
Artık... Aşkın katilisin

İçimde sakladgm bi şehirsn
Unutmya kıyamıyorum
Gecelrim karanlık
Ama sen yanımdasın
Korkmuyorum

Kendime verdim emri kim çekerse çeksin resti
Başı dönük divanenin avare gezer hisleri.

Bir aşığın nefesiyim bugün

gel sebepsızsen gel

Denize Döktüm Kendimi Ucuza Gitmeyeyim Diye

İçimde ve dışımda denizler sakin
Her şeyin kumandanı ben
Kimseye gereksinme duymayan
Ben

OyuncaqIm OLmadan
Oynamana Dewam Et

Ne kadar ağlasan gitme kal desen de
` gidiчorum ben
`iчi mi

ßu heSap ßöyLe ßitSin
heLaL ettim hakkımı
nefretimSin

tüm karanLıkLar Sizin oLsun
Gerçek karanLığı gözLerimLe anLatıyorum

Sen gözLerimi yağmurLara emanet edip
ßaharLara geLin gittiN

eLLerimi tutamayaCak kadar yaSak
GözLerine ßirdaha ßakamayacak kadar
haramSın ßana

Git ! ardına ßakma
Gözya$Larımı siLerim Sonra

hep yanLız yürüdüm ßen..karanLıkta hep ßu sokakda

yanıLgıLarımı yüzüme vurmayın

dü$künLüğümü yağmaLa
içimdeki terk ediLmi$ cocuğu vur

Git ! ßir deStanda ßen ekLerim eLßet
Sevda sayfaLarına

terk edip giderken
dönmiyeceğine iLk önce
Söz ver

ßak güLümSüyorum yine
Sırf Sen yanımdaSın diye
GözLerinden damLayan inci
taneLeride ne

merak etme hem
kuLakLarımda
ikimizin $arkıSı

dudakLarımdan
eLveda SözcükLeri çınLayacak
kuLakLarında

Sen $imdi i$siz ßir teLgrafhane gibiSn
durmadan sesLer aLacak
sesLer vereceksin

eger Sevda ßu demekSe
ßen vazgecdim ßeni sevmeyin

yanLız kaLmak iStiyorum kaLßinde
ona tekrar ßakarken seni hissetmek

ßu gece Son defa ağıtLar yakıyorum Senin iciN

Gördügüm ßir ßahar ßiLiyorum
dokunuyorum Ona
ıSınıyorum artk

Denizin gökLe kucakLa$tıgı sınırdayım
yok oLmam an meseLesi

Sevmiyorum artIk yanLız geceLeri
hiCmi özLemiyorSun ßeni
vicdanSız SerSer

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri