Sayfalar

yeni msn nickleri

Yeni Nickler = ζєнỉя καттỉ ₣єℓєκ тαтℓỉ αѕỉмα , κα∂єя ѕαя∂ỉ вєиỉ çỉℓє çαяκỉиα..!
Yeni Nickler = Bir çölün ortasında dudakları çatlamış, bir ıssız sokakta yolunu kaybetmiş, kadehlerde eriyip yokolmuşa benzer bu yüreğim.
Yeni Nickler = SéSsİzLik İsTiYoRum SaDéJé séNiNLé oLmaqq
Yeni Nickler = Sadist ruhuma öyle tatlı qelior ki verdiqin acı
Yeni Nickler = ||?||keNdi ciNaYeTiMde beN biR KaTiLiM||?||
Yeni Nickler = TakLitLErimden Sakınmayın Çünkü Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa YEtinirsinİss
Yeni Nickler = Sana derdimi anLatmak istedim, sen kendini dinLedin... Sen HakLıydın, çok anLamLıydın...
Yeni Nickler = Bakma arkana, karanlıklara, ellerin derdi yok acın hep sana...
Yeni Nickler = :::υηυтυℓмαмαк υηυтмαмαуı ємяє∂єя:::
Yeni Nickler = Kalbim Kırıla Kırıla KIRMAYI da Öğrenecek..!!
Yeni Nickler = ///^^^__RaPoRsUz DeLi__^^^///..7/24 online..///
Yeni Nickler = senİ hayatIn kuRaLLarıNa göRe diiL kaFama göRe yaşadIm. (:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri