Sayfalar

güzel ve yeni nickler

küçük bir odanın içinde kırmızı güllerin oldugu bi oda da beyaz gül ne kadar farklı ve özel ise sende 70 milyon insanın içinde o kadar farklı ve ÖZELSİN
para ile her şey elde edilseydi AŞKI elde ederdim
ஐ๑кσρα¢αкѕα кσρѕυη вιтє¢єкѕє вιтѕιη вєηι ѕєωмєуєη ωαяѕα...ѕιктιя σℓυρ gιтѕιηι!!!..
“!sTisnaYı ßozan TeK KaiDeyim !!!”
no panik no heycan bn koycam sn suscan
su: çok hoşsun ama ben İNSANLARDAN hoşlaniyorum.
su: ben alıştım yalana dolana hiç şaşırmam sırtımdan vuruna adres sorma burası yalan dünya....
bakan bi kördüm bu hayatı seçerkn         Rumuz: cehennemmelegi18,
her kıs bebek gbi olabılır aMA HARBİ KIS OLAMAZ          Rumuz: cehennemmelegi_18
HaYaT bOş koY çOş KiMsEyİ tAqMıCaKsIn ÖnÜnE BaqCaKsInn..!!      Rumuz: iremsu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri