Sayfalar

manali nickler


Manalı Nickler = Önce Sen ßurkuyorsun SayfaLarı Sonra ßa$kaLarı KaraLıyor CümLeLeri..

Manalı Nickler = sadisttiR insanLar , kendiLerine uygun mazo$ist ararLar.. Sonrada kuLLanır kuLLanır atarLar..

Manalı Nickler = Herkez Kendi Çapında Muhteşemdir ; Kiminin Çapı WardıR Kiminin YarıÇapı

Manalı Nickler = Ssana Ccanmdan Ccann VveRdmm daHa naPıcKktmm..biZzii yaRaTann duRuRKkenn Ssana mıı taPpıcKktmm

Manalı Nickler = Zifirî karanlık içinde, fikrim, aydınlık,Yaşantım, en hoş aydınlık içinde, karanlık!

Manalı Nickler = Biri Gider Biri Gelir Hayat Hep böyLedir Vedalar Koysada Bazen Gitmek Gerekir MeseLe Beklemek,özLemektir ..Belki Ben yanıLdım Sonum DepresiFtiR !

Manalı Nickler = Чοк οŁυρ gįτмєк іsτіояυм

Manalı Nickler = An gelir insan gülerken ağlarmış. Gözyaşları sel olup kalbine akarmış..

Manalı Nickler = Siz hiç makyajsız palyaço gördünüz mü? ben her gece aynada görüyorum ..!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri