Sayfalar

sizlerin yeni guzel nickleri

sizlerden gelen nickler
slm arkiler nickler güzLL ama dha güzll olblrmişş arkiler de bunu anlatmaya calısıoo sanııoorum neyse .. ben nickimi sölim su an bnu kulllanıorum :)hatalıyım herkesİİ insnn sanıpta sacmaladımM ve (( hayatı gözyaslarınla ödüllendireceqine .. gülücüklernle cezalandr )) bu tip seler güzllL ama komik de olsa süPerr olr bnce emege saygı dielim güzeLLr işte xoxo
CİMBOM FORMASI TUTKULU BİR A<ŞK GİBİDİR SEWDİĞNİ BIRAKMAZ SEWDWDİGİNİN YÜZÜNE BAKMAZ!!!..
seFioRsan yanimDa oLuRsun SeFmioRsan eLin oLuRsun .. hiC umRumDa diiL 3-5 biRaya İle shenDe unuDuLuRsun .!
ALEMIN DERDI BEN OLMUSUM DEMEKKI ZAMANINDA COK IYI KOYMUSUM
Beni Tanımıyorsunuz Ahkam Kesmeyin Arkanıza Gölge,İçinize Korku,Mezarınıza Konu Olurum
''Hep İçiNe ataN , hç bişei kafasıNa taKmıyo Gibi görüNen , MutLuLuk roLü oyNayaN kız , artK roLüNü İyi oynayaMıyoR''
karakis onnumra yasmisin ellerine saliqqq
SEVİLİRSEN SEVERSİN SEVERSEN SEVİLİRSİN
sana söyleyemedim ama doktora gittim kalp ve böbrek röntgeni çektirdim kalbimde sen .....böbreğimde taş çıktı dün doktora söyledim taşı aldırdım ama sana kıyamadım ........... (((((((mammamiya))))))))))))))))işte aşk buuu :D:D:D.p.p.p:s:S:s

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri