Sayfalar

şekil msn nickleri

şekil nickler = BaTaN gUnEs uMuD oLsUn DoGaN gUnEs mUtLuGuN oLsUn !!!!!!!!!!!
şekil nickler = Aşk; İlkokulda Yürek kıpırtısı ,Ortaokulda dudak şapırtısı,Lisede yatak Gıcırtısı,Üniversitede çoluk çocuk zırıltısıdır...
şekil nickler = Zaman,sevginin büyüklügünü anlatir…
şekil nickler = Beyendiysem SevdiyiMiMi Sandin, Konustuysam EvleneceyiMiMi Sandin 2008 Yılındayız OgLuM sen o Kızı aDammı Sandin!!
şekil nickler = k!mSeLr KaNmA$In B€N KaNdıM !$t€...!
şekil nickler = Narkoz ALmı$ Gißi Hisséddiqimdén ßéri Addıqım Hér Adım Sénkronizé..!
şekil nickler = SEN + BEN = BIRIZ SEN - BEN = HICIZ SEN / BEN = BÖLÜNMEYIZ.... !!!
şekil nickler = [Ctrl+ALT+delete] [Bİle Yaramıor Artık] [Kalbime][ALT+F4] le Kapandı Tüm [uMuTLaRım bAşArDın] [Güzelim Kutlarım]
şekil nickler = KAN GöRMeK iSTiO GöZLeRiM.yA aKMaLı BeNDeN yADa aKıTMaLıYM BiRYeRLeRDen.ÖLüM iSTio BeDeNiM.yA öLMeLiYiM yAdA öLDüRMeLiYM RuHSuZ BeDeNLeRi.ÇıĞLık iSTio KuLaKLaRM.yA aTMaLı DeRNDeN yAdA aTTıRMaLı DeRiNLeRDN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri