Sayfalar

messenger nickleri

---- 'güvendim sana ama boşunaymış sevdim seni ama deymezmiş gördüm seni ama görmemliydim deger verdim ama deymezmiş
adı hayat olan bir d3nklem kur kafanda, sonucunu bulabilirsen ßaaaada haßer ver...{x|0>x<3 } ??
..FasuLyédén seviLdim hép..0ynadım fasulyédén...Zararım künyédén mi..?..Y0ksa küLLiyen mi bünyédén?....
Sesi oLmamiş yaŞamiiN ciqLikLariiNda.. kayßoLmus.. xS
sawuRsada batıRamayacaK gemiLerimi fıRtınan !!
Seni Hayatın Kurallarına Göre Değil Kafama Göre Yaşadim
-Gönlümü alma,başımı okşama ...Başka sevdalara doğru yelken açışının bendeki acısını hafifletmeye KaLkma !!! kendini Aldatma. . .
50 bin buldum Allahıma benimdir
UsLu 1 Çocuq OlursaN PeLki 1 Gün Şirinleri biLe görebiLisn
CiCi kız modumdan çıkartmayın beni..
Hayatta en büyük eğlence
başkalarının "Yapamazsın" dediğini yapmaktır..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri