Sayfalar

güzel renkli nickler

gamzem rumuzlu arkadasın gönderdiği nickleri yayınlıyorum suan arkadaslar sitemize vermiş olduğu destekten dolayı gamzem nickli arkadaşa çok teşekkür ederim nick gönderen arkadaşların nickleri en kısa zamanda sitemizde yayınlanıcaktır arkadaşlar


farkedılmek için fark yapmak fark yapmak için meydan okumak gerekır
Kurşun sesi kadar hızlıdır yaşamak ama zordur kurşunu havada, sevdayı yürekte tutmak alışkın olsada yürek ayrılıklara yoktur kitabımızda dostları unutmak
güneşin rengine benzemez gecenin rengi üşütür ayaz korkutur karanlık bugün bir gariplik bir hüzünlük var yüreğimizde ya biz fazlayız bu şehirde yada bir dost eksik
hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksın seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçiceksın
beni yüreklendirecek bir söz söyle şehrin tutsaklarını salayım kalbimden beni yureklendırecek bir söz söyle kursunu beynıme sıkayım öylesine
delikanlı serseriler ne ağlamayı nede sevmeyi bilirmiş olakı sevdi birkez severmiş ve olakı ağladı gözyaşlarının düştüğü yerde ölürlermiş
olmuyor delıkanlılık kolundakı jilet yarası olmuyo delıkanlılık bir kızı deli gibi sevmek deli kanlı olmak istiyorsan hak yeme hak yedirtme fakkırı yoksulu ezdırtme
yaşadığım zaman içinde hiç aşık olmadım biz bu alemın arka sokaklarına baş koyduk çekmedık aşk acısı ama çok çektık dost acısı
farkımız tarzımız bizim delıkanlı olmamız ya kan kustururuz yada tam sustururuz bu hususta ne kural nede kral tanırız
nice delıkanlılar görduk kolunda kız cebinde emenet arkasında suru.. raconu kahpelık yuruyusu sahtelık,kalbi var yureği yok
Eskİden Olsa Arkandan ßakar
tutamayacağım sözler vermem
adımlarımda kım neder düşünmem
basit kişilerle polemiğe girmem
bazı şeyleri affedemem
geçmişe takılıp dert etmem
yaşanmışlıkları kolay silemem
yalan ve taktiklerle uğraşmayın yemem
tutkularım var vaz gecmem
gidiyorsan eğer çok özlesem bile dön demem
bi daha guvenmedıkçe sevmem
agır gelıyorsa bunlar firar serbesr üstelemem bütün yol
ben senınle toprağa girerim diyenleri çok gördüm ben öyle diyenleri hep yanlız gömdum
her genc delıkanlının sevgilisi olabilir ama her genc kızın delıkanlı sevgilisi olamaz
erkeklerin kalbi mezar gibidir bir giren bidaha cıkamaz kadınların kalbi 5 yıldızlı hotel gibidir giren çıkan belli olmaz
KIMSEYİ EZMEDIM EZENİ EZDİM DOSTUMA KARDEŞİME YANLIŞA DÜŞÜPTE KENDIMI MADARA ETMEDIM
REİSLER İZ BIRAKIR ÇAKALLAR KISKANIR NE YANGINLAR SÖNER DÖNÜP ARKANA BAKMA REİSLER ÖNDE GİDER
PARAMIZMI VAR ALKOL ALMAYA TİPİMİZMİ VAR KIZ TAVLAMAYA ANTALYALIYIZ
SURUNUYORUZ KIZLARIN GÖZU HEP YUKSEKLERDE ZENGİN PARALI PİÇLERDE BİZDE PARA NE GEZER ßurSa'LıyıZ SURUNUYORUUZZ(yalan)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri