Sayfalar

güzel msn messenger nickleri

SÖZ=Laf soqmaya kaLkma kapak olursun,uğraşma etiket olursun,Yavşama Köpek olursun ADam oL beLqi yanımDa yer BuLursun!
SÖZ=hayat:BenDen aLdıqLarını nerene soqaCaksın çoq meraq eDiyorum!
SÖZ=faLan...fiLan..ARTIq herşey anTi yaLan!
SÖZ=kırıyorsa sözlerim susarım birdaha konuşmam varlığım rahatsız ediyorsa ölürüm birdaha karşına çıkmam ama rahatsız eden sevgimse üzgünüm buna engel olamam
SÖZ=ölürsem sevgilim birmezar kazdır ama ahlamadan tabutumun rengini isterim kara örnek olsun sevipte ayrlanlara
SÖZ=denizler senin olsun dalgalar benim bulutlar senin olsun damlalar benim bütün herşey senin olsun yanlız sen benim
SÖZ=serseri ahlarsa kimse susturamaz serseri giderse kimse durduramaz serseri severse kimse ayıramaz ve herkes seseri olabilir ama senin kadadar değil
SÖZ=ölüm ve sensizliği düşündüm ölüm sensizlik sensizlik ise zaten ölün dümyada iki gül olsun biri kırmızı biri beyaz eher ben iunutursan kırmızılar solsun eher ben sen iunutursan beyazlar kefenim olsun
SÖZ=unutma herseni seviyorum diyen seni gerçektewn seven değildir asıl söylemekten çekinenb sen igerçekten sevendir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri