Sayfalar

silah mermi tabanca nickleri

silah ile ilgili msn nickleri = (●νєяiiуιмDє αL giiт ємαηєтiiηii..«[ѕöуLєѕєηє]»..нαηgii кυяѕυη ѕєηiiηDii●)
silah ile ilgili msn nickleri = Bu aşkın biletini istediğin gibi kes Nasılsa gidiyorsun, biliyorum git Ama ardında ağlayan bir çift göz
Paramparça bir yürek Ve yıkılmış bir dağ görmek istemiyorsan Çek silahı daya sırtıma Titrersem namerdim Sen vurdun da ben ölmedim
silah ile ilgili msn nickleri = EsRaRı ÇeKMiŞ GöZLeRi KaNLı YüRüYoR SiVaSTa BiR DeLiKaNLı BoYNuNDa SiYaH BeYaZ ATKı BeLiNDe SiLaHı HaYaTa KüSMüŞ AmA DoSTLaRıNa SeVDaLı BaKıŞLaRı MaHSuM AmA BeLaLı ÇüNKü O BiR SiVaSLı !!!
silah ile ilgili msn nickleri = Biz belimize Silahı Silahla vurulmak İçin KoyDuKK !!!
silah ile ilgili msn nickleri = Usturama Jileti Takarım.Gövdeme Derin FaçaLar Atarım İstersen KraL Ol Farketmez Senide Mermi Manyağı Yaparım
silah ile ilgili msn nickleri = Sevilmek için illa güzel mi olmalı? Çirkinin gönlü güzele düşmez mi? Ağlamak için illa yaşmı akmalı gözler gülerken kalp ağlamaz mı? Gülü koparmak için illa dalından mı koparmalı? Gonca dalında solmaz mı? Öldürmek için illa silah mı olmalı gözler silah bakışlar kurşun olmaz mı?
silah ile ilgili msn nickleri = çek silahını daya sırtıma titrersem namerdim sen vurdun da ben ölmedim mi
silah ile ilgili msn nickleri = sınaava kopyasız girmek savaşa silahsız girmek gibidir.
silah ile ilgili msn nickleri = ßir Gün ßir SiLah ve ßir Gül iLe Sana GeLeceğim Ya Gülü aLırSın a$kım oLurSun Yada SiLahı Cekip ßeni WururSun...!!!
silah ile ilgili msn nickleri = ¢єкмıѕ єѕяαяı gözℓєяı кαηℓı, уσℓ∂α уυяυуσя вıя ∂єℓıкαηℓı, вαкıѕℓαяı мαѕυм αмα вєℓαℓı, нαуαтα кυѕмυѕ ∂σѕтℓαяıηα ѕєν∂αℓı, уαяαℓı уυяєĞı, ∂ıкıѕℓı вє∂єηı, вσѕ gєzмєz вєℓıη∂є∂ıя ѕıℓαнı…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri