Sayfalar

en yeni msn nickleri

SÖZ=hayatta üç yanlışım oldu doğöak büyümek ölmek bir doğru yaptım oda seni sevmek ne yazıki 3 yanlış 1 doğruyu götürüyormuş
SÖZ=bakarsan uzaktayım düşünürsen aklındayım üşürsen tenindeyim özlersen seninleyin BİRTANEM
SÖZ=denizler üstünde ben yürürüm yolarsenin olsun zehri ben içerin su senin olsun yeni bir arkadaş bulmuşsun hayırlı olsun bende birtane buldum haberin olus
SÖZ=konuşuyorsun ama duyamıyorrum bakıyorsun ama göremiyorum elimi uzatıyorsun ama dokunamıyorum rizedeki sevgilim sen içok seviyorum
SÖZ=ahlmak çocuklara mahsuzdur affetmek alaha eher birgün gelir beni aldatırsan çocuk değilim ahlamamö allah değilim affetmem
SÖZ=sana gülümdesem olmaz solar gidersin sana kelebeğimdesem olmaz küser gidersin sana melehim desem olmaz uçar gidersin sana sen iseviyorum desem nedersin
SÖZ=seni bendeğil gözlerim seçti onlar gördü onlar beğendi srn benim değil gözleriminsin sen gittiysen banane onlar hüzünlensin
SÖZ=hey çayeli seni sen olduğun içindeğil içinde sevdiğiğim olduğu için seviyorum
SÖZ=denizlerden kağıt dalgalardan mürekkep yaptım üstüne binlerce seni seviyorum yazdım nekadarda safsın ben seni sevmedim sana taptım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri