Sayfalar

super msn nickleri


CoK Ka$aRsın , aZz ya$arSın... !

GözLerini ac Baq bi ayNaya iCin Dışın Bir mi Gercekten …

N kadR mutsuzsam 0 kadaRda huysuzumm..!

bakma öyle!! attığım oltada makara olursun!!


Kanatlandı Ruhum Hep Uçmak İster...
Konmayı Öğrenmezsen Düşmek Var Elbet!!..


HiçBişeyin Bana HiçBişeysin Demesi Hiç umrumda DeğiL
Bes Para Etmez Ruhun wardı..Onuda Seytana Satmıssın...

Benden Yeni bir Ben BekLiyorsan HATALISIN !!

KayıpLarim çok Ne yazaR Senide kayßetmisim
ßen kimLeri taRihe gömDüm Sen ßiLemezsin
KaLßimdeki imParaTorLuğun efenDisi ßenim
Seni aZ önCe idaM eTTirdim..


Karde$Ler mecburen Karde$tir ama Arkada$Lar seçiLmi$ Karde$Lerdir…!!
Bütün derdim, keLimeLerLe benim..'

îTîßâr yOk ßu aLa îşé .qônLûmû kérhâné mî sândîn éyyy fâhişé..!

KirLenmiş HayatLarınızLa 'BİZDEN' Uzak Durun..!
mutLuLuk Haram Bana Sen qibi ... !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri