Sayfalar

serseri msn nickleri


Sen Bizi ALeme DeğiL, KaranLık Çöktümü GeceLeRe Sor..
KaLdırımLarı üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım geLene biz On adım Gittik..Oksijenimiz Sigara
Mineralimiz yavan ekmek.. Kolaymı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolaymı be GüzeLim seviLmeden sevmek..!
Sérsériyim sokaklar évim, sérsériyim adam gißi sévérim, ßana ßir adım géléné ßén on adım gidérim.Dinlé cici kız dinlé zannédérsinki sérséri ağlamaz, sérséri ßi kayßoldumu onu kimsé ßulamaz, $imdi anlıyorsunya, $éhirlérin asi kızı hiç kimsé sérséri gißi sévipté a$ık olamaz
aldanma hayatın cılvelerıne hersey bahane ,görünüsüm serseri ama gönlüm sahane
sil at aklından yazıp cızdıgın eserı herkezden üstundür su gördügün serseri
DinLe Beni [ SoSyeTe ] Güzeli , SiL O Düşündeki Ki [PezEvenkLeri ], Sanmaki Mekansız KaLıR Bu Masum [ SeRseRi ]
SERSERILER NE AGLAMAYI NEDE SEVMEYI BILIRMIS,
OLAKI SEVDI BIR KEZ SEVERLERMIS VE OLAKI AGLADI GOZYASININ DUSTUGU YERDE OLURLERMIS.

1 yorum:

  1. serseri sevdimi adam gibi dersin söyle güzel gözlü serserim şimdi bırakıp gitmek, şimdi beni sensiz bırakmak niye bak serserim ben sensiz ölemiyorum çünkü, bir insan iki kere ölemiyo seni seviyorum masum serserimm

    YanıtlaSil

msn nickleri