Sayfalar

msn siirleri


Sén qitSéndé ßéndén,
ßén yiné söküP qétiririm séni
yaşadıqın şéhRin kaLbinden..
Sén öLdüm déséndé,
O aşifté şéhrin rahmindén
sézéryanLa aLırım séni.
ßén bu kadar sénkén..
Sén bu kadar bénkén..
ßizkén...
Yedi rengi görmeyen bir çocuktum büyüdüm
GöLge gibi bedensiz bir hayata büründüm
İnsan yüzü görmeyen bir diyara sürüLdüm
Yarını hiç biLmeyen bir dündüm bir bugündüm
Hayat çok güzeLdi durduk yere üzüLdüm
Her doğum günümde neden bir yaş küçüLdüm?

yok Say béni diyéméssin,
istéyéméssin ßunu ßéndén...
Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin. Dünya unutursa dönmeyi,
Rüzgar unutursa esmeyi,
Aşıklar unutursa sevmeyi,
Belki o zaman unuturum seni Gecenin karanlığında, güneşin ışığında,
Suyun damlasında, selin coşkusunda
Kimi yanımdasın kimi rüyamda
Ama hep aklımdasın sakın unutma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri