Sayfalar

umut nickleri


*****SaHiPSiZ BaKıŞLaRıNıN SaHiBi oLMaK iSTeRDiM*****
BaTaN gUnEs uMuD oLsUn DoGaN gUnEs mUtLuGuN oLsUn !!!!!!!!!!!
ßânâ umu† ßâqLâmâ ßén SÖZ véЯDm †0pЯâqâ
€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$
Vede umutLarı Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKar SerSer!Sinden SevgiLer...!!!
Pølis tutanaklarına kirli mûrekkeple hırsız diye ge¢ti adım Yarından bir avu¢ umut ¢almışım
soNa saRan bozuK kasetLer gibi hayaT.. umuT yoK senDen başKa..
-Gulusune Bin Kirsun Siksada Olum Unutma Umuda Kursun Islemez Gulum
hayat 0 kadar aCımasız ki seVgiLim =(
verdüğin her$eyi geri aLırda snu geLmez

0 güN geLir yüZLe$irsin geÇmişinLE
s0kakLar diLe geLir söyLemezLEr umut nerde ?
!
Umutsuzluğu ihrac eden bicok ülkenin herhangi bir sehrinde bıraktım seni,inzivaya cekilmiş bu hikayanin hüzün dolu tetiğini coktaan cektım,seni öldüreli cok oldu
Geçmişten Öğren, Bugün İçin Yaşa, Yarın İçin Umut Et. Önemli Olan; Soru Sormaktaa Vazgeçme…
aLaca KaranLıkta oLsun öLümüm Kısın LamßaLarı Kısın aLın GötüRün ßüTün umutLarımı Kadérim DünYada KaLsın...okuSun öLüm FéRmanımı SaVcı TopLansın üÇ ßé$ dosT oN YaßaNcı KuruSun aRtıK DaRaĞcı...ßéNi HayaLLéRimin ßiTTiği YérDé aSın
ßana uMut ßaqLama ßen Topraqa Söz Verdim
SeN HaYaLLeRiMiN CeLLaDi, uMuTLaRiMiN KaTiLi Ve ZaVaLLi BiR öMRüN aCiMaSiZ aZRaiLi, BeYNiMDeKi TeK KuR$uNLa VuRDuM KeNDiMi GeLiP aLaBiLiRSiN eMaNeTiNi

çiğnedin geçtin herşeyi olsun aşkım hiç takma..
umutların bittiği yerim aşkı içime gömerim ayakta durmaya halim yok yine de koşabilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri