Sayfalar

hasret nickleri


h€Rş€Чî Snâ ЧâzDım SnîD€ h€Rş€Ч€ hâЧâLL€Rîmîn pâRâqRâf ßâşLâRınâ umu†LâRımın pâRân†€z İçL€Rîn€ KâL€mL€R †üK††îm †üKnm€z hâSR€†L€


Özlenen yakındayken hicran duyulamaz mı?
Hırsızlık; para, malmı çalmaktır?
Saadet çalmak, hırsızlık olamaz mı?
Solması için gülü dalından mı koparmalı?
Pembe bir gonca iken gül dalında solmaz mı?
Öldürmek için silah, hançer mı olmalı?
Saçlar bağ, gözler silah, gülüş, kurşun olamaz mı?
Özlüyorum! Elin elime değdiğinde, ellerimin titreyişini özlüyorum..!
> sesiNi özLedim.. bazeN güLmeni, gereksiz yere ağLamanı.. seni özLedim, herşeyinLe, yaLnızca seni..
Yoklugunda Seni Özlemem Gerekirken,VARLIĞINDA YOKLUGUNA HASRET BIRAKTIN.
Sen ağLama dedin...Hani dönecektin...Bir damLa gözyaşım SeninLe biLe geLmedi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri