Sayfalar

en serseri nickleri


Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz,
serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz
SeN GüzeL BiR KızSıN LiseLi,BeN isE AcıMa DuYguSu oLmaYaN BiR SeRSeRi,SeNiN eLinde EsKiSi GiBi kaLEm kağıT,BeniM VucüDuMda jiLeT izLeRi...
zєηgιηвιя α∂αм ∂αявιя ѕσкαgα gιямιѕ αуηι αη∂α уαη∂αη вιя ƒιℓσzσƒ gєℓмιѕ,zєηgιη α∂αм ∂ємιѕкι вєηвιя ѕєяѕєяι ιçιη уσℓ∂αη çєкιℓмєм ƒιℓσzσƒ∂α ∂ємιѕ вєη çєкιℓιяιм…
Serseriyim sokaklar evim, serseriyim adam gibi severim, bana bir adım gelene ben on adım giderim.Dinle cici kız dinle zannedersinki serseri ağlamaz, serseri bi kayboldumu onu kimse bulamaz, şimdi anlıyorsunya, şehirlerin asi kızı hiç kimse serseri gibi sevipte aşık olamaz
:'(
Bizler Serseriyiz Gece Gündüz içeriz Tek sucumuz Sevilmeden Sevmemiz.Sanmayinki YaLÇın aglamaz YaLÇın aglarsa Kimse Susturamaz YaLÇınN Kaybolursa Kimse BuLamaz. Anladinmi GüzeLim Herkes YaLÇın oLamaz


BİR KIZ SEVDİM VERMEDİLER SEN SERSERİSİN DEDİLER ARAMA AŞKIN CİLVESİNDE BAHANE BEN SERSERİYSEM BUNDAN SA-NA-NE

1 yorum:

msn nickleri