Sayfalar

msn nickleri

beN hüzüNdüm beNi seN seCtiN!!!

iStisNa ßenSem Kaide b0zuLuR !

BoşVer! Şimdi Goz YAsLarimi SiLMeyi Gücün YeTeRSe KahKahaya Boğ Beni Birak YaNakLarimi DuDakLarimi .. Gucun VAr iSe YureğiDeN Öp Beni

hiç bir operatör beni bağlayamaz ki, sensiz hayata..

ҳҲҳ !!..SuSmAyI sEvMeYe TeRcİh EttİmM..!! ҳҲҳ...
kir qöstérméyén rénkLériniz

sizin oLsun ! ’karanLıqın Tam icinde Bir basımayım
Kendi küçük krallığı
mda mutluyum yalnızlığımla ârKâmdân KonuSân öNümDén YéSin..!!



ßâzén SusmâK cOk Şéyi iFâDé éDér..!

PiskOpâTLârın KRâLıyım qönüLDén FâçâLıyım MéKânımı SoRârarsanız BaqcıLar Şaşkındayım …!


' KârŞıLıkSız ßir Şéy iChin KarŞıLık ßékLérSén*Cévâßın KârŞıLıkSız oLâcâkTır.!

ßi Prénses ßuLcam Ama Hér Zaman KraLiçe Annem OLucak..!

HayaLLer GerçekLeriN YarıSıymı$..SeNde Yarı Yarıya BeNimSin .!.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri