Sayfalar

kisisel iletiler

güzel kişisel ileti,için kişisel iletiler,kişisel ileti için,ilginç kişisel iletiler,de kişisel iletiler,kişisel ileti girin,kişisel ileti sözler,süper kişisel iletiler,anlamlı kişisel iletiler,de kişisel iletiyi,ingilizce kişisel iletiler,ilgili kişisel iletiler,kişisel iletisi,yeni kişisel iletiler

ne halden anlarsın nede sorarsın hainsin bir boşlukta kalmışsın acımazsın vurdum duymazsın gözü doymazsın anlamazsın..
atsam önüne sevgimi bağrına basmaz mısın yar ama bu kadar kalsiz olmazsın yanlış yoldasın!!
bebek yüzlüm ben senin gözlerindeki yalnızlığı sevdim sen ise beni sevmeyip yalnızlığı seçtin...
sensiz geçen aylar senelere vurdu gerçekten yürekten sevmek bu kadar zormuydu!!
şimdi bana belki pişmansın ama neye yarar benimle olsaydın ölümüne kadar..
bitmedi dertler dostlar namertler hepsi sertler yapamadım anne affet istanbul mu lanet!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri