Sayfalar

super nickler



Uzun bir seferdeyim gücüm yetene kadar..
H e r G ü n B ö y l e y i m i s t e . . . B e n M a h k u m A s k k e l e p ç e ! ! !
Başarılar Gelir Geçer, Asaletin ßize Yeter Aslanım !
 TopLumdâ Hép îtîLîrîz SanmaKî ßunâ îSteKLiyiz, ßîz SadeCe SêvdiKLêrimizin éSériyiz..!!
Dünya kadar derdim olsun senin gibi yârim olsun. Kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun. para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun. Sensiz geçen yüzyıl değil. Seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.
Düş†üm , âmâ p€S €††îm Sânmâ ç0K Sâv⺆ım ßu Kâhp€ hâЧâ†Lâ ߀nîm îçîn üSüLm€ hâDî qî† Ч0Lunâ KâLmâSın S€vqîLîn †€K ßâşınâ ß0şK0Ч ß€nî S€n ßâK DâLqânâ
 

Secde Ettim aşka taparcasına uğrunda Tanrının Yolundan oldum
Sebep sensin bütün günahlarıma sevdikçe sayende günahkar oldum!
BnDEn YeNİ Bİr BEn BEkLiYOrSan HaTaLıSın......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri