Sayfalar

sevgililere msn nickleri

Aşkım yatağın, sevgim yorganın, yüreğim yastığın olsun iyi uyu bir tanem.
Ay ıyldıza mutluluk fısıldarken.Gökyüzü sevincini yeryüzü ile paylaşırken.Ben sana bir parça mutluluk yolluyorum.içindeki umut çiçekleri hiç solmasın diye
Aynaya bakınca kendimi değil kocaman bir yürek .Ve o yürekte ondan da büyük bir sen gördüm.
aşkımı yamak için dağ aradım ama aşkımdan büyük dağ bulamadım/Rumuz: doğan
herkez kendi dalgasına baksın .. dikkat etsinde benimkinde boğulmasın/Rumuz: aşkk
götünüshü bhen qaldırdm basqalrına domaldınısh/Rumuz: gamshe
uzaktan kumanda aletinden farkın yok onunda seninde ellenmedik tarafınız kalmamış/Rumuz: colin cazım
E?WE4 WEL!%W (ESMER MELEGİM) ALIN YAZISI DENİLEN ŞEYİ KOLUMA YAZDIM BİR CAN PARÇASIYLA
VE ÜNLEMİNİ TAMM BİLEGİME ÇİZDİM/Rumuz: YILNIZ
Ayrılık küçük sevgileri öldürür ama büyük sevgileri güçlendirir. Tıpkı rüzgarın mumu söndürüp yangını güçlendirdiği gibi... Bizim de sevgimiz hep yasayacak ve daha da güçlenecek sevgilim. Nice günlere birlikte olmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri