Sayfalar

küfürlü msn nickleri

sevmıomuşşş ama çoq umrumda sankii ben senii sevdimde.:xD(h)/ Rumuz: esra
ben esrarı seni sevince ne olduğunu anladım bee ../ Rumuz: sarı
imam osurursa cemaat çatır çutur sıçar../ Rumuz: yunus
İnsan iki şeyi saklayamaz: Sarhoş olduğunu ve aşık olduğunu. (Antiphanes)
beki sana sevmeyi oğretemem ama snde bna untmayı ağretemezsin/Rumuz: küfürbaz rapçı
sevene can feda sevmeyene elveda/Rumuz: küfürbaz rapçı
size si*tir dien kişilere " si*tirdiğin yerde mum diktir " " ananın a*ına kazzık diktir cewaplarını mal dienlere isen " kayimde domal " gzl cewaplar/Rumuz: weasley_ginny
milletin tek derdi ben olmuşum demek ki zamanında ÇOOK ''KOYMUŞUM''/Rumuz: GottJunge
kpacaksa kopsun bitecekse bitsin beni sevmeyen varsa s!kt!r olup gitsin/
benım mezarıma gravatlı gavatlar deıl benımle esrar ceken arkadaslarım gelsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri