Sayfalar

msn nickleri

yeni manita yapmışsın,eve giderken ekmek al kaşar ekmeksiz yenmez.... Rumuz: felaket
dalımı kıranın ağacını kökünden sökerim... Rumuz: çorum
σε αγαπώ τόσο πολύ Rumuz: seni çok seviyorum Yunancada
sen varya bi denem bazen birassss malımsı birasssda öqüzümsü oluyon alınmaca dalırmaca qok................:)mantıklı düşünürsen anlayacan/Rumuz: eda
HAYAT YALAN OLMUŞ HER PİÇ BENİ SORMUŞ DEMERKKİ ALEM BİZİM İÇİN GÖT OLMUŞ/Rumuz: K@DD@R
Dünya Kerhanesinde,Kim Bakire ki ?/ Rumuz: fatalking
Hayatta bir tek babama güvendim O'da anamı sikti ../ Rumuz: fatalking
beni kaybetmeyi seçeni ben kaznmak için uğraşmam/Rumuz: dogan
aşk meğer sevipte kaybetmekmiş/Rumuz: doğan
sevene thank you sevmeyene fuck you/Rumuz: doğan
kaşarlar eriyecekse küresel ısınmaya devam/Rumuz: doğan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri