Sayfalar

karizma msn nickleri

bırakIn Bu ayAqlaRI.++++++.... kızlar erkekler içiN var ....... ErKekL£r kIzlaR İçİn
......... HEpİmiZiN soNU BirBiRİMiz.:P.P.../rumuz:casus
sev ama yürekten olsun gel ama ebedi olsun gittiðin yere benide götür ama gittiðin yer kara toprak olsun Rumuz: lolita
erkek dediğin nedir ki takınca kolun yakışacak vurunca duvara yapışacak/Rumuz: hiloş
insanlar vardır sevgiye layıktır,,insanlar vardır sevginin en yücesnini versende aşşalıqıtır...!!!!!/ Rumuz: Merve
Biz TÜRK'ler HayvanSeveriz İmralı 'da İT oğlu İT Besleriz/Rumuz: ALFRET_35
.....sus k!s€ny ßar€ adam y€r!n€ koysunLar...../ Rumuz:?
iςтiğiм Sıqaяaм qiвiγdiη тєкк Faякıηız ωaяdıı Siqaяaмı вη вηidє Sєη вiтяdiη/Rumuz: gülsen
içimdeki pich bni bırakma hiçç/Rumuz: meltemm :D :)
ben seni sevdim sen beni no sevmedin ama ben sana aşıkım/Rumuz:
ben seni sevmedim sen beni sular seller gibi sevdin ama ben seni ölene kadar sevmiyeceğimm!!!!!/ Rumuz:
aşka baba dedik bizi yetim bıraktı/Rumuz: sivaslı kaplan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri