Sayfalar

hoş güzel anlamli nickler

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.
Bir çerçeve astım odama içi boş önemi yok, neden diye sorma neye baksam seni görüyorum nasıl olsa..
Küçüktüm, adam olmadı dediler, adam oldum, sevmedi dediler, sevdim, uğruna ölmedi dediler, Öldüm, iş işten geçti, dediler...
Bütün mevsimleri bir günde, bütün yillari bir mevsimde yasamaya raziyim seninle... Daha nice sevgililer gününü beraber geçirmek dilegiyle..
Insanlar tanidim yildizlar gibiydi, hepsi parliyordu. Ama ben seni, günesi seçtim, bir günes için bin yildizdan vazgeçtim. Sevgililer günümüz kutlu olsun!
Bu sevgililer gününde beyaz bir güvercin yolluyorum sana kanatlarinda mutluluk, yüreginde sevgi ve sadakat, karbeyaz tüylerinde umut ve gagasinda iyi geceler öpücügü, yanagini uzat.
Ne zaman sağır bir ressam bir gülün kristal bir zemin üzerine düştüğünde çıkardığı sesi resmederse o zaman benim için değersiz olursun
Eğer bir ressam;Gülün yere düştüğü anki sesi tabloya dökebilirse işte o zaman seni unuturum….
Aşk seks gibidir, zevkte verir acıda.
Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey dur.*bela, kişinin sevdiklerinden gelir.
Oyun bitince şah da, piyon da aynı kutuya konur...
Beklemesini bilenin her şey ayağına gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri