Sayfalar

renkli güzel nickler

" ßiTTin sen bnDe. sevgiyLe bakıyoRDm önceDen yüzüNe.şmDi ise neFRetLe< /Rumuz:
MeLANqOLik_qÖSHDE sallasam elimi bulurum ellisini bana eben bile hasta sen düşün gerisini/Rumuz:
MeLANqOLik_qÖSHDE
ya sevmesin kimse kimseyi,yada akmasın aşk dolu gözlerden yaş,ya olmasın ayrılık denen bu illet yada sevmesini bilsin bu millet/Rumuz: (betül)
(L)bebeğimsin kıyamam hasretimsin kopamam içimdeki aşkımsın ben sensiz yaşayamam(L)/ Rumuz: (betül)
gelin ata bınmıs a.q. atına nie bındm demıs :D/Rumuz:
deniz düşerken tekme atanın kaldkınca anasını s.k.r.m:D:D:D/Rumuz: sago
Dünya unutursa Dönmeyi Rüzgarlar unutursa Esmeyi Aşıklar unutursa Sevmeyi Belki O Zaman unuturum seni.../ Rumuz: özlem
GÜLÜ SEVDÝM DÝKENÝ BATTI SENÝ SEVDÝM GÖTÜN KALKTI/Rumuz: ebrulim
/ Kasmas beny ph*c qonullerın sevqısı bana asıl qoyan deqer verdıqlerımın S*qtır olup qıdmesı/Rumuz: Sprınqq
' heP bhen sobeLenıyorum heP bhen eLenıyorum qiDin arTıqh baSımdanh bhn oynamıyorum !/ Rumuz: AyLs

1 yorum:

  1. bence çok güzeller hem en güzelleri küfürlü oanlar manyak olmuş ya

    YanıtlaSil

msn nickleri