Sayfalar

şekil sevimli msn nickleri

*herkesin derdi olmusum demekki zamaninda iyi koymuşum/Rumuz: chatlaq
*kaliteni başkası belirlerse ucuza gidersin/Rumuz: chatlaq
*sahipsiz kalınca tutuşur tüm etekler sahibine döner tüm KÖPEKLER/Rumuz: chatlaq
*sana BİTTİ diyen kım ben sadece GİT demiştim/Rumuz: chatlaq
*-herşeye rağm€n yin€ s€n...!/ Rumuz: chatlaq
LaNeT oLSuN qi aYNı SıFaT aLTıNDa YaŞıoRuZ!! SeNDe iNSaNıM Diee GeÇiNioSSuN yHaa ..
HeLaL !!!!!!/ Rumuz: † † † Ft. η ί d Ā † † †
kahpeler sultan olmuş piçler kral olmuş şunu unutmayınki sizin marka olduğunuz yerde etiketi biz basarız/Rumuz: isyankar
ben en cok ölmeyi sevdim/Rumuz: cadııı grils
dağlar önümde diz çökerken kayalara yalwaramam, nehirler bana akarken bir damlayla uğraşamam.../ Rumuz: swnç;Erhan
YASAMAK-BUYSA-BEN-YASAMIYORUM :-(((/ Rumuz: Buket ALEV
kRaL kiM oLuRsa oLsuN kRalice heP ßeNim
seNin Nie'Lerin BeniM çüNkü'LeriMe fasLa qeLdi.!!/ Rumuz: qhudzal-bebeq
KatLaNaMaM, SuSaMaM, YeTeR ArTıK UqRaŞaMaM.. BoşVeR BoşVeR qiTSiN.!! BiTTi.!! BeNdeN BuRaYa KaDaRr..^^/ Rumuz: qhudzal-bebeq

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri