Sayfalar

nefret nickler

" MutLuЧum " ordan anLadım.!!!

Kîn døLuyum "KAN" kuSuyøRum.

KînîmLê yâ$âyîp NêfRêt'îmLê õLêcêkSîñ.

Karanlık`lar a sordum Seni.

Sadece bir bakış için erteledim intiharımı.

Geceler yetmez gibi gündüzlerimide kararttın.

Kaderimi sen mi çizdinki ölümüm elinden olsun!

AL HADİ HANÇERİ ELİNE VUR HADİ SIRTIMA ACIMA GÜLÜM NASIL OLSA KAHPELİK SON MODA!!!

SEN BENİ ÖYLE BİR HALE GETİRDİNKİ DOSTLARIM BİLE BANA GÜLDÜ .BEN SENİ ÖYLE BİR HALE GETİRECEĞİMKİ DÜŞMANLARIN BİLE SENİN İÇİN AĞLAYACAK[Linkler sadece kayıtlı üyelere gözükmekdedir. 10 snyede üye olabilirsiniz buraya TIKLAYIN...]

Erkekler kallestir sevgiden anlamaz sil gözyaslarini be gulum seven aglamaz....

tanrı sana öle bi ceza wersinki benim seni sewdiğim kadar sende başkasını sew we o bir başkası benim seni sewdiğim kadar senden NEFRET ETSİN[Linkler sadece kayıtlı üyelere gözükmekdedir. 10 snyede üye olabilirsiniz buraya TIKLAYIN...]!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri