Sayfalar

yepyeni msn nickleri

..Adım SözLérimé KéfiL..! /Rumuz: esmer_güzeli
üç günlük dünyada iki günlükleri çekemem!!!/ Rumuz: tatlý bela
ßêñî Kã§mã ßøgmã ¥ø®mã KîtLêmê §iKiñTi ¥ã®ãTmã ..! ¢øK §ø®µ §ø®mã Hã¥ãTiÕñêm ®zêdêñ ßî§ê¥ ¥øK§ã ®ãhãT$iz Êtmê ...!
§µ§kµñkêñ ¢øk GûzêL§îñ ßµñµ ßøzmâ ...!/ Rumuz: Tuqce
sen sevmedin sevildin kızım senin sadece oyuncağındım çok güzel oynadın/Rumuz: Merve
senideli gibi çok seviyodum ama bu kadar asaglık olabileceğini bilmiyodum sevgilim/Rumuz: merve daghan yazar hanım
kızım bana hava atma o havanı rüzgarımla yokederim akıllı ol aklını alırım küçük hanım rezil olma bari akıllan/Rumuz: merve daghan yazar hanım
YaĞmUr yAğAcAkMı$ $U ßaSacaqMı$ kÜrEseL IsInMa deEt oLaCaKmI$ aLLaHıN VErDiĞİ BiR CaN GALATASARAY'lı OLaaCaKmIşŞ.../ Rumuz: kubra handan
Kurtlarla dost ol ama baltayıda elinden bırakma/Rumuz: XxXKARAKULEXxX
AŞK BİR VİŞNE YEYE KİŞNE AŞK BİR SUDUR İÇ İÇ KUDUR AŞK BİR BOKTUR YEMEYEN YOKTUR:((ELANUR))/ Rumuz: YOK
SeNi sEviy0ruM asKIm....ha siqTr rUhUndaqi paTLaq zaRI diqTr :)))/ Rumuz: biTT3r_cHoqLAT
GÖTE GELDİ AŞKIMIZ İKİMİZ DE ŞAŞKINIZ/Rumuz: sexyyy

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri