Sayfalar

guzel msn nickleri


Küskün teşşkürler gonderdiği bu nikler için   lida-diyet-zayiflama-r10-seoogle
sevdikmi allahına kadar vurdukmu sallamayı damarına kadar şimdi diyeceksinki lan piskopat sen sevmeyi nerden öğrendin unutmaki kahbelerede sevmeyi biz öğrettik
elli elli yüz biz müslümcüyüz arabesktir tarzımız müslüm baba baş tacımız
içtiğim şarab olsun çektiğim esrar olsun sevdiğim kız müslümcü ise bu canım ona feda olsun
AZMI İSYAN ETTİK SOKAKLARDA AZMI SİGARA BASTIK İNŞAATLARDA GÖZYAŞIM İÇİME AKTIGINDA SEN YOKTUN YANIMDA HAYALİN VARDI SEVGİLİM....BURASI YENİDOĞAN FERMAN GEREKMEZ DELİKANLI YUVASIDIR CAKALLAR GİREMEZ.
Kaldırımları üzerimize Yorgan Gibi Çektik.. Bize bir adım gelene biz On adım Gittik.. Oksijenimiz Sigara Mineralimiz yavan ekmek.. Kolay mı Bu dünyada Serseri Damgası yemek.. Kolay mı be Güzelim sevilmeden sevmeK
usturama jilet takarım vucuduma boydan boya derin derin yaralar acarım sende bu alemin kralı olsan fark etmez senide mermi manya yaparım
Ceza Evİ DedİĞİn Nedİrkİ GenÇlİĞİ ÖldÜren Katİl ÖlÜm DedİĞİn Nedİrkİ Sonu Olmayan Tatİl
nerde sözlerin nerde yeminlerin gencliğimin katili oldu senin o esrarlı gözlerin
vur dumana gel imana , hayat boş esrarla coş
saglam bi cıgara gibi girdin kanıma tiribim oldun cıktın daha ilk dumanında...
Cüzdanım Esrar doLu gidiyorum hayat kumarına, dünyaLarı kaybettim güLüşün 10 numara. Asmışım bi Resmini karşımdaki duvara, her sana bakışımda yaparım bi Cigara
 
zOrdur 18 ya$inda öLmek, Dahada zOru SevgiLini arKada$inin KoLunda görmek !!!
 
gece gelme jilet tutarım kolunu uzatma sanada atarım sana kızar kendimi doğrarrım anlasana ben piskopatım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri