Sayfalar

msn nickleri

Yatirdim Yatirdim Çandibine Cilop Cilop Kan Gelior 9ay Sonra pic Gelior xDxD.....
Sen TatLi Hoş 1 LiSeLi,BenSe Sana GöRe DuyGuSu OlMayan 1 SeRSeRi..HoR GöRMe BeNi Be LiSeLi,HoR GöRdüĞün Bu SeRSeRi 1 LiSeli EsERi:
Sen yaLanLarLa a$k satanLarin iLk adresi..ßen sattiğin son a$kin ta kendisi
€ziLmi$ ßir Kentin SokakLarında Sevdası YasakLanmı$
Vede umutLarı Kur$unLanmı$ GeceLerin İsyanKarı ßy_Ko1!k oLcAy dan sevgiler...!!! xDx
Deli Sormuş DeLiye Hiç Sevdiğin Oldumu Diye DeLi GüLmüş DeLiye Ben Niye DeLirdim Diye...!
saNa sex we seyahat içeRikLi biR tekLifimm waR : si*tiR qitt xD
^ = Tr1ßün q1ß1S1n qüSeL1m ß1Let1n1 aLan q1r1Or ama unuddugun ß1$ey war YAYLA c0cukLar1 tr1ßüne ß1Lets1z g1r1y0r...!!!
HepTe DefoLuLaR ßuLuyor ßeNi yaN SaNayi DeğiL oRjiNaL ßiR a$K aRiyoRuM ! ! !
ßizde DoStLuk Nedir ßiLirmiSin _? NeFeSin tÜkeniRSe aL ßu caN SeniN.. yOLun SOnu uçurumSa duR!! iLk adiM ßeniM !!
qüzeLLik aLLah veRqisidiR..siviLce de KDV'siDir.. xD

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri