Sayfalar

güzelmi güzel msn nickleri

тнє єη∂ /Rumuz: ByekoS
kaşarın kilosu ne kadar ;) / Rumuz: bars
ÖLÜME güler GÜLÜME ölürüm GÜLÜM..... / Rumuz: bekircan,
cimbomluysan konus ibret alsinlar,
fenerliysen sus adam sansinlar :) ;) / Rumuz: angarali
|| DuMaN |||-- [ Senden DAha Güzel]................̿̿̿'̿'\̵͇̿̿\=((•̪●))=/̵͇̿̿/'̿̿ ̿ /Rumuz: Mertsi
KoPCaKSa KoPSuN !P ß!TéC€KS€ ß!TS!N ߀NY S€FM€Y€N VaRSa... Sİ*TİR OLUP qitsin/Rumuz: dert deryası
beni bilen bilir bilemeyen kendi bilir..../ Rumuz: cemre
^^Sêwdâm dâqLâRdân Çøk Bûyûk YûRêqîm êLîndê KûÇûcûk Cânîm YøLûnâ Fêdâ Sonunda öLüm oLsada inŞaLLah aYırMaz ßizi MevLa^^/Rumuz: EMRE
cezaevi öz yuvam kelepce kolsaatim idam ipi kıravatım orduluyuz can yakarız/Rumuz: korsan mert
Biz içtiklerimizin değil. İçerken düşündüklerimizin sarhoşuyuz.../ Rumuz: müslüm ulukus
Kendimden waS qeCtim HerSeyimi Sana Adadim { ßy ALkoL }/Rumuz: müslüm ulukus

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri