Sayfalar

feci msn nickleri

aşkı say sanama ,erkeklere aldanma,aşk gelip geçici,sakın aşık olma
yemin ederim şu aptal gönlüme söz geçirebilseydim,yüzüne bile bakmazdım ama söz geçiremiyorum.senin bişey olduğun için dedğil kalbim dediği için seviyorum.
Tıq tıq Kim Ohoo (Phen)Aşk Bİ sikDr Gidd Yaa :D
bugünümü yaşıyorsam yarının seni bana getırecegine inandığm içindir
alem got olmuş sokaklar armutlarla dolmuş senı sewıyorum kelımesi her ipnenın agzına sakız olmus..??? Rumuz: leylaa
dEğEr VeRdİkLeRiMiN g*Tü KaLkMaSıN o DeĞeRi aLıRıM g*T gİßi OrTaDa KaLıRsIn......
Rumuz: orjinal cadı
her lafa verilecek bir cevabım var fakat lafa bakarım lafmı diye bir de söyleyene bakarım adam mı diye Rumuz: orjinal cadı
ßiRiNé VéRiLéCéK DéqéR uqRuNa FéDa éDiLéßiLéCéKLéRLé öLÇüLéßiLiYoRSa aÇ qöZLéRiNi éTRaFıNa ßaq..qöRDüqüN HéR$éYi Féa éDéßiLiRiM..aMa SaKıN aYNaYa ßaqMa.! Rumuz: Tuğba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri