Sayfalar

süper nickler

lida diyet zayiflama r10 seoogle
gidene yol yakışır
beni sevmiyorsun diye sanmaki kalbim yetimdir,ölürümde yalvarmam aşkım asaletimdir..
qÖzÜmde bÜyÜttÜklerim...q*tÜmle qÜldÜklerimle eŞ dermiŞ
$aÑLiyiz $öh®etLiyiz Pa$ayIz K®aLiz ®ekLamIz Ma®kayIz FaLaÑiz FiLaÑiz K®aLiÑa değiL aLayIÑa ßaSa®Iz Tek Fa®kimiz KoNYaLi olmamiz!!
YaLnIzLIma YEniktir hÜznÜm;hEr r€ngi v€ En sahtE tarafIndan gÜLÜmsEer
dudaklarIm HAYAT nasIL gidiyor dIyEnlErE cEvabIm GİTMİYOR....
şeridin diğer tarafında doğmuşum,fırtına kadar vahşiyim,motive yaşıyorum...(JUDAS PRİEST)
HİÇKİMSE VAZGEÇİLMEZ DEĞİLDİR.KIR KALBİMİ GÖNLÜN OLSUN .AL HERŞEYİ GÖZÜN DOYSUN. ŞİMDİ BAŞKA MANİTALARDAYIM .AL BUDA SANA ''kapak olsun''...
dağlar önümde eğilirken kayalara yalvarmam.
2.)BEN DUANLA DOĞMADIMKİ BEDDUANLA ÖLEYİM
3)ALLAHIM BENİ DOSTLARIMDAN KORU BEN DÜŞMANLARIMLA UĞRAŞIRIM..
4)ÖNEMLİ OLANSEVGİ UĞRUNA ÖLMEK DİİL,UĞRUNA ÖLECEK BİR SEVGİ BULMAKTIR...
5)senin marka olduğun yerlerde fiyatlari ''BEN'' koyarim..
utku seni çok seviyorummm ilk ve son askim
kır kalbimi gönlün olsun al herşeyi gözün doysun şimdi başka kollardayım buda sana kapak olsun...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri