Sayfalar

sevgi msn nickleri

Sevdigim degil canimsin, uzak degil yakinimsin. Hayaller hep yalan -olur, hayalde degil canimdasin.

Yildizlar Kadar Parlak, Yildizlar Kadar Güzelsin! Aranizdaki Tek Fark, Yildizlar Miljonlarca, SEN Se Teksin!!


¦ Dünyada 2 renk gül olsun,biri kirmizi digeri beyaz,sen beni unutursan kirmizilar solsun,ben seni unutursam beyazlar kefenim olsun. ¦

' Né YıLDıZLaRı iSTiY0RUM GéCé YaRıLaRıMa Né GüNéŞi iSTiY0RuM KaRaNLıĞıMa Ç0K DéĞiL BiRTaNéM SaDéCé SéNİ iSTiY0RuM YaNLıZLıĞıMa .


yαLиız; sєиiи єLiиdє soLαcαкsαм кopαr вєиi dαLıмdαи…


Utanirim , söyleyemem yasadigim yalnizligi , kelimeler yetmiyor ki , bu mu sevda dedikleri.


Dünya kadar derdim olsun senin gibi yârim olsun. Kavuşmaya zaman yoksa öbür dünya bizim olsun. para şöhret elin olsun tatlı dilin benim olsun. Sensiz geçen yüzyıl değil. Seninle gecen bir gün benim olsun aşkım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

msn nickleri